Jegyvásárlás menete

Bármilyen kérdéssel és problémával kapcsolatban fordulj hozzánk bizalommal az info@legendarymoments.hu e-mail címen, vagy a +36-20-516-2089-es telefonszámon.

  1. Válaszd ki a listából a megfelelő eseményt, jegytípust és a kívánt mennyiséget:
    • e-Ticket: Emailben, nyomtatható formában kapod meg a jegyedet.
    • Nyomtatott jegy: Nyomtatott jegyet kapsz postán.
  2. Amint ez megtörtént, az oldal lejjebb görgetve megadhatod számlázási és szállításai adataidat, valamint ellenőrizheted, hogy biztosan a megfelelő eseményt, jegytípust és mennyiséget választottad-e ki.
  3. Ha minden adat stimmel, akkor kiválaszthatod a fizetés módját:
    • PayPal Express Fizetés: rendelésedet kifizetheted bankkártyával, akár PayPal fiók nélkül is, tehát nem kell hozzá a PayPal-on regisztrálnod. PayPal fiókkal rendelkezők pedig azonosítójuk és jelszavuk megadása után rögtön fizethetnek is. PayPal fizetés esetén azonnal (vagy pár perc késéssel) megkapod a jegyedet és az elektronikus számlát.
    • Közvetlen banki átutalás: Fizetés közvetlenül a bankszámlára. Ezen opció választása esetén megjegyzésként, kérlek, tüntesd fel a rendelés azonosítóját, főleg ha a számlaszám nem a rendelésnél megadott néven van. Az elektronikus jegyet és számlát az összeg számlánkra való beérkezését követő 24 órán belül küldjük emailben, tehát nem attól számítva, hogy te elutaltad a pénzt.
    • Utánvét: Nyomtatott jegy esetén kérhetsz utánvétes fizetést is, tehát a kiszállításkor készpénzben tudsz fizetni.
    • Csoportos kedvezmény esetén 10 jegyet szükséges vásárolnod, amelyet ingyen kiszállítunk számodra az ország bármely pontjára.

Gyakran Ismételt Kérdések elektronikus jegy vásárlása esetén:

Nem találom a jegyemet és visszaigazolót sem kaptam, pedig PayPal-lal fizettem, illetve több napja elutaltam a pénzt.

  • Biztos, hogy jó email címet adtál meg a rendelésnél?
  • Ha igen nézd meg a Spam/Levélszemét/Junk mappát a leveleződben. Gmail esetén a Promóciók és Frissítések fület is, illetve keress rá a “Jegyek” címszóra.
  • Ha rossz email címet adtál meg, azt jelezd nekünk az info@legendarymoments.hu email címen.

Miért kerülnek a Spam/Levélszemét/Junk mappába a levelek? Nem tudtok ezzel valamit kezdeni?

  • Sajnos minden levelező rendszer más-más algoritmust használ, ez ellen nehéz küzdeni, viszont te tudsz ellene tenni úgy, hogy a Spam/Levélszemét/Junk mappába érkezett levelet megjelölöd nem spamként, illetve a feladót hozzáadod a biztonságos feladókhoz. Ezen funkciókkal kapcsolatban vedd fel a kapcsolatot a levelező rendszered üzemeltetőjével, illetve ha nem böngészőből levelezel, akkor nézd át a levelező programod súgóját.

Muszáj kinyomtatnom az elektronikus jegyet? Nem elég telefonról bemutatni?

  • Nem muszáj kinyomtatni az elektronikus jegyet, elég, ha okostelefonon bemutatod.

Mégsem tudok elmenni az eseményre. Vissza tudom váltani a jegyet?

  • A Legendary Moments-re vásárolt jegyek nem visszaválthatóak, azonban szabadon átruházhatóak. Ezzel a problémával keress minket az info@legendarymoments.hu email címen.

Bármilyen kérdéssel és problémával kapcsolatban amire itt nem kaptál választ, keress minket az info@legendarymoments.hu email címen vagy a +36205162089-es telefonszámon.