Á.SZ.F. (Általános Szerződési Feltételek)

A jelen ÁSZF tartalmazza az Legendary Moments – www.legendarymoments.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:
legendarymoments.hu/ticket

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Soul Art Media Agency Kft.
Székhely címe: 1141 Budapest, Komócsy utca 5-7
Cégjegyzékszám: 01-09-292265
Adatvédelmi azonosító: NAIH-112094/2017
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Statisztikai számjel: 25845389-9329-113-01
Adószám: 25845389-2-42
Bankszámla szám: 10400968-50526754-81751002 (Soul Art Media Agency Kft.)

Ügyfélszolgálat adatai:
Telefon: +36-70-413-50-13 (normál díjszabású)
E-mail: info@legendarymoments.hu
Nyitva tartása: A hét bármely napján 0-24 óráig kereshetnek minket a megadott elérhetőségeken.

A Weboldalon a regisztráló személyek („Továbbiakban Felhasználó”) jogosult a jelen ÁSZF és a Weboldalon lévő egyéb és tájékoztatások valamint feltételek szerint a Weboldalon található szolgáltatásokat igénybe venni.
Az általános szerződési feltételek elfogadása

  • A vásárlás során a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a vásárlás során fellelhető jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  • Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait.

A megrendelés lépései:

  • Válassza ki a listából a megfelelő eseményt és jegytípust.
  • Adja meg a számlázási és szállítási adataidat.
  • Válassza ki a fizetési módot.
  • Végezze el a megfelelő fizetési módnak az utolsó lépését

 

Regisztráció

  • A regisztráció a jegyvásárlás esetén kötelező.

A regisztrációhoz az alábbi adatok hiánytalan megadása szükséges:

  • a) a Felhasználó neve (vezetéknév, keresztnév);
  • b) e-mail címe;
  • c) értesítési telefonszáma;
  • d) számlázási név (ha eltér a Felhasználó nevétől);
  • e) számlázási címe (ország, város, utca, házszám, kiegészítő adatok).

A regisztrációval a Felhasználó elfogadja, tudomásul veszi és hozzájárul ahhoz, hogy

  • az Üzemeltető és Partnerei termékismertető anyagokkal, közvetlen ajánlattal, kereskedelmi közleménnyel, hírlevéllel, reklámanyaggal, egyéb marketing és ismertető anyaggal megkeresheti, elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű egyéni kommunikációs eszköz útján is elektronikus hirdetést küldhet részére.
  • a Webshop regisztrációhoz kötött szolgáltatásinak igénybevételének feltétele, hogy az adatkezeléshez történt hozzájárulását a Felhasználó nem vonja vissza;
  • a Weboldalon elérhető valamennyi anyagot a Felhasználó kizárólag saját célra használhatja, máshol nem jogosult azokat felhasználni
  • Amennyiben a vevő nem veszi át a megrendelt terméket úgy a csomagkiszállításból eredő kárt a szolgáltató ráterhelheti

Felhasználó adatai

A Weboldalon a regisztráló személyek („Felhasználó”) jogosult a jelen ÁSZF és a Weboldalon lévő egyéb és tájékoztatások valamint feltételek szerint a Weboldalon található szolgáltatásokat igénybe venni.

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  • Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  • A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  • A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és nyomtatott jegy esetén a házhoz szállítás költségeit.

Kiszállítás

  • A szállítási határidő: maximum hét napon belül a vásárló megkapja a megrendelt terméket.
  • A termékek kiszállításának időpontját a vásárló megadhatja a megjegyzésben, más esetben egy általunk választott időpontban fog történni a kiszállítás.
  • A vásárló köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok

  • Elektronikus e-Ticket esetén: Bankkártyával a PayPal rendszerén keresztül illetve banki átutalással
  • Nyomtatott jegy esetén: Átvételkor készpénzben (Utánvét) a helyszínen
  • Nyomtatott jegy esetén: Átvételkor készpénzben a DPD futárszolgálattól (házhozszállítás)

Elállási jog

Amennyiben a megvásárolt jegyedet szeretnéd visszaváltani, úgy a +36-70-413-50-13 (normál díjszabású) telefonszámon vagy az info@legendarymoments.hu email címen keress minket. Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag speciális esetben van lehetőség a visszaváltásra vagy a cserére.

 

Egyéb módok

Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a rendezvény megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba vagy probléma bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben,

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
– az esemény megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba vagy probléma bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

A jelen ÁSZF valamely rendelkezésének jogellenessége, érvénytelensége vagy végrehajthatatlansága nem érinti a jelen ÁSZF egyéb rendelkezéseinek jogszerűségét, érvényességét és végrehajthatóságát.

Hogyan kapom meg a számlát a vásárolt jegyről?

A számlát abban az esetben juttatjuk el Önnek, ha a jegyvásárlás folyamat során bejelölte a „Kérek ÁFÁ-s számlát” opciót, és megadta a számlázási adatokat. A számlát a kifizetést követően elektronikus úton juttatjuk el Önnek, a foglalásban megadott kapcsolattartó email címre.

 

  1. A jelen ÁSZF-re és annak értelmezésére a magyar jogszabályok vonatkoznak. Felek megállapodnak, hogy a jelen ÁSZF-ben nem, vagy nem teljes körűen szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezéseit tekintik irányadónak.
  1. Amennyiben az alkalmazandó jogszabályok alapján a felek esetleges jogvitájának elbírálására nem a Pesti Központi Kerületi Bíróság, a Budai Központi Kerületi Bíróság, a Fővárosi Törvényszék vagy a Budapest Környéki Törvényszék az illetékes, úgy a felek jogvitájukra a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság illetve a Fővárosi Törvényszék kizárólagos illetékességét kötik ki a per tárgyától, illetve a pertárgy értékétől függően.
  • A műsorváltoztatás jogát fenntartjuk.